Výšlap do Krakonošova 25.5.2017

Je čtvrtek, hurá za vizitkami. V 7.23 hod. busem do Vrchlabí, hned přestup do Špindlu, kolega bohužel dojel až za půl hoďky. Nevadí, jsou horší věci. V 9.30 hod vyrážíme ze Špindlerova Mlýna k Dívčím lávkám. Je hezky sluníčko, jen pofukuje. Poruším předsevzetí a u Srubu pod Medvědínem dáme Krakonoše a hlavně razítko do vandrbuchu. Pokračujeme k Horské chatě Bílé Labe, dost zahraničních turistů míjíme. Vzpomínky na Noční výstup na Sněžku, se tudy schází do cíle. Před jedenáctou vcházíme do chaty, vizitky poprosíme, pivko řezané malé si dám a výborný tvarohový koláč i se šlehačkou, to byla dobrota. Chata se pěkně naplnila, sledujeme vrchního, stihá perfektně, došly i děti pro vizitky. Nedá se nic dělat, zaplatíme a hurá zpět přes Krnap do Špindlu pro další vizitku do Muzea kostek – neboli Lega prodejna. Sice je vstupné 90.- Kč do muzea + 12,- Kč vizitka, neodolali a zhlédli film, jak to vše vzniklo. Nadšená jsem velmi, paní se rozpovídala, je to prodejna pro hobíky nadšence lega. No a jelikož je možnost odjezdu v 14.04 hod zpět domů, vyrazíme na autobus. Z Vrchlabí to hned jede kolegovi z ČD, no já si počkám do 15.05hod. na svůj vláček do Trutnova. Moc pěkný výlet celkem 12 km.

Maruš

Příspěvek byl publikován v rubrice Reportáže a jeho autorem je Karel Řehák. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.