Putování Broumovskem 17.6.

Je ráno 17.června a já vyrážím s přáteli na pochod „PUTOVÁNÍ BROUMOVSKEM“. Z vlaku vystupujeme na nádraží v Broumově a přesouváme se na fotbalové hřiště, kde je start. Na obloze se honí mraky a vypadá to, že se brzo spustí déšt, naštěstí pro nás a ostatní pochodníky se tak nestane, až do odpoledne, kdy už se z černých mraků opravdu spustí déšt, který nás bude provázet až do cíle.

Ale my jsme teprve na začátku,zapsali jsme se a můžeme vyrazit. Po zelené procházíme obcí Křinice, dále k samotě Jalovčinec až k lesu na úpatí Broumovských stěn. Krátce jdeme podel lesa,do kterého za chvilku vstupujeme,střídavě jdeme po cestě a zase po asfaltce až k rozcestí v Zaječí rokli.Zde se dáváme po žluté a stoupáme na Slavny. Zde u rozcestníku je 1.kontrola,dostáváme razítko a vydáváme se po červené na Hvězdu. Procházíme kolem Slavenských hřibů a míříme k vyhlídce Supí hnízdo a dále k jednomu z nejobdivovanějších míst Broumovských stěn-obřímu skalnímu útvaru zvaný Bumbrlíček….

Ale v nohách máme už něco málo přes 10 kilometrů a chceto to odpočinek a něco dobrého k jidlu. Před námi je 2.kontrolní stanoviště,na chatě Hvězda,kde i dobře vaří,o čem se přesvědčíme vzápětí, dáváme si i výborné broumovské pivo Opat 11. Ale to se nám už rozpršelo,takže z výhledu od Kaple Panny Marie Sněžné není nic vidět.

Snad příště,pokračujeme tedy dolů po schodech k restauraci Amerika,kterou míjíme,a polní Jiráskovou cestou míříme do cíle .Dostáváme diplom,na kterém je našich 20 kilometrů a výrážíme na nádraží k vlaku směr…… ted domů,ale příště zase na další pochod…

Na shledanou krásné Broumovsko….

Sepsal Míla Vlk

Příspěvek byl publikován v rubrice Reportáže a jeho autorem je Karel Řehák. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.